by SzelesÚt 2009. jún 18.

2010-es KX-újítások

Egy sor teljesítménynövelú frissítést végeztek a Kawasaki mérnökei KX-sorozat modelljein. A cég közleménye szerint a gyári versenyzőktől...

Egy sor teljesítménynövelú frissítést végeztek a Kawasaki mérnökei KX-sorozat modelljein. A cég közleménye szerint a gyári versenyzőktől kapott visszajelzések alapján a széria 250-es és a 450-es KX blokkján végeztek finomításokat, amelyek fokozták a magas fordulatszámú és a leszabályzás utáni teljesítményt. Frissítések lesznek a vázon is.

A KX 450-es blokkjának specifikációja nagyban megegyezik Ryan Villopoto KX450F versenymotorjának blokkjával. Szintén a versenyzés világából érkezett az új bridge box dugattyú, ami először jelenik meg széria motoron. Az új dugattyú tovább növeli a motor teljesítményét és tartósabb elődjénél. A finomhangolásoknak köszönhetően jobban adagolható a kuplung is.

A vázfrissítésekkel arra összpontosítottak, hogy a KX450F-fel még könnyebb legyen gyorsan menni. A váz és a felfüggesztés alkatrészein végzett változtatások a Kawasaki szerint könnyebb kezelhetőséget eredményeznek. Javítottak a felfüggesztésen is, ami fokozza a komfortot és nagyobb tompítást eredményez a pályára visszaérkezéskor.

Jövőre az új KX250F-nél is megtalálható lesz a korábban csak verseny motorokon használt bridge box dugattyú. Az átdolgozott vázzal, lengőkarral, valamint a Showa teleszkópokkal optimalizálták a motor egyensúlyát, ami kanyar bemenetkor nagyobb stabilitást eredményez.

Ezek az írások is érdekelhetnek: