by - szelesut - 2021. nov 07.

Yamaha XSR900 - felfrissülés

A 2022-es XSR900-ban erősebb, nagyobb hengerűrtartalmú, 889 köbcentiméteres CP3 motor dolgozik, amely nagyobb, lineáris nyomatékot biztosít, csúcsteljesítménye 119 lóerő és 93 Nm. Gyakorlatilag minden főbb alkatrészt átterveztek, hogy ez legyen az egyik legerősebb motor a kategóriájában.

Az első XSR900 2016-os bemutatása óta a Sports Heritage-vonal jelentősen bővült, mára beérett, és fontos szegmenssé vált az európai piacon. Most eljött az idő, hogy a Faster Son zászlóhajójaként ismert XSR900 egy modellfrissítés keretében megerősítse pozícióját – olyan motorként, amely megtestesíti a Yamaha úttörő szellemét, miközben a legmodernebbet kínálja az egyedi dizájn, az izgalmas vezetési karakter és az exkluzív technológia tekintetében.

A teljesen új, kompakt és könnyű új generációs alumínium Deltabox-stílusú vázzal az XSR900 a Yamaha egykor legendás dizájnját ötvözi a legmodernebb sporttechnológiával. A modell főbb jellegzetességei, például az erőtől duzzadó üzemanyagtartály és a lyuggatott borítások mind-mind funkcionális célt szolgálnak, és sallangoktól mentesek – minden részlet az eredeti verseny- és sportmotorokhoz vezethető vissza, amelyek négy évtizeddel ezelőtt megváltoztatták a motorkerékpárok világát.

Az új XSR900 tízküllős alukerekei a Yamaha egyedi kovácsolási technológiával készültek, így az első és hátsó kerekek együttes tömege 700 grammal lett alacsonyabb, mint korábban. Az előző modell kör alakú LCD-egységét lecserélték, most egy, 3,5 colos, színes TFT-kijelző mutatja a legfontosabb infókat. A fedélzeten bőven akadnak hasznos elektronikai segédletek: ilyen a sebességtartó automatika, a gyorsváltó, a 6 tengelyes IMU, és a kipörgésgátló.

Ezek az írások is érdekelhetnek:
Itt a Honda NT1100

Itt a Honda NT1100

by - szelesut -okt 07

Újabb retro a Kawasakitól

Újabb retro a Kawasakitól

by - szelesut -szept 07