by SzelesÚt 2012. febr 12.

Maxi nagy hely

A BMW új, C 600 Sport és C 650 GT típusú maxi robogóinak érkezésekor a leendő vásárlók feltehetik a kérdést: melyik modell igazodik leginkább személyes igényeikhez, ízlésükhöz és vágyaikhoz. Noha megjelenésüket és funkcióikat tekintve a motorok eltérnek egymástól, mindkettő valósággal elnyeli a csomagokat.

Akik kénytelenek sok csomagot szállítani, vagy rendszeresen nagyobb távokat tesznek meg, valószínűleg a C 650 GT-t fogják választani,: a BMW „túra-robogója” nagy tárolókapacitással, két fő részére teljes értékű túraképességgel, igényesen kárpitozott üléssel és a vezető számára állítható háttámlával készül.

Az ülés alatti nagyméretű rekeszekben 60 liternyi poggyász fér el, a többi csomagot a farrészen elhelyezett bal és jobb oldali tárolókban, a lábtér első részében vagy a bal oldali, zárható tartóban lehet elhelyezni. A C 650 GT-ben akár két teljes méretű bukósisak is elfér, a tárolóba a C 600 Sporthoz hasonlóan ülés alatti belső világítás is került.

A motor hátsó részébe épített Flexcase rendszer innovatív megoldásának köszönhetően a C 600 Sport rajongói sem fognak csalódni a motor pakolhatósági lehetőségeiben. Noha a C 600 Sport hátulja rövidebb és sportosabb a GT-nél, e maxi robogó tervezői egy világújdonságot jelentő integrált raktér-koncepcióval álltak elő, amit kibővítve megnő a kihasználható hely, ahol akár egy további sisak is elfér.

Az úgynevezett Flexcase rendszer lényegében egy bővítményt tartalmaz, ami a C 600 Sport hátuljáról lenyitva lehetővé teszi, hogy parkolás közben még több csomagot hagyjunk a járműben. A BMW Motorrad által szabadalmaztatott megoldás kevlár-alapú, nagyon erős, rugalmas anyagból készül, így flexibilis, de mégis lepergeti a szennyeződéseket és a vizet.

Ezek az írások is érdekelhetnek:
Forza lett az Integra

Forza lett az Integra

by SzelesÚtokt 12

Versenygép maszekba

Versenygép maszekba

by SzelesÚtszept 12

DEVELOPER BAR