Kategóriájukban az ötödik helyről indulnak Kispatakiék
Versenyzőnként két időmérő edzés alapján alakul idén a 75. Bol d’Or hosszú távú viadal rajtrácsa. Viktor finomítana még a Suzukin...

Az első pályára gurulást követően egyértelművé vált, hogy az MCS Racing Ipone más beállításokkal dolgozik, mint amit Kispataki a GSX-R-hez használt. Bár némi módosításra hajlandóak voltak, melyek után mindhárom pilóta faragott köridejéből, Viktor úgy érzi, van még hova gyorsulni.
A csapat három pilótája másodpercen belül jegyzi leggyorsabb körét, átlagolt idejük (amely alapján a rajtrács összesítésre kerül) pedig 1,4-re van a Superstock 1000-ben vezető 72-es rajtszámú csapattól. A tavalyi szezon, az endurance-os tapasztalat meglátszott a magyar teljesítményén, hiszen az éjszakai edzésen a csapat élére állt.
A csapat bizakodva várja a 24 órás viadalt, tavalyi legjobb eredményük Katarban szintén egy ötödik pozíció. A kategória versenye együtt fut az EWC mezőnyével, melyben tavaly Viktor is szerepelt. A különbség a versenygépekben lelhető fel, SST-ben kevesebb módosítás megengedett, így elmarad a kerekek gyorscseréjét biztosító átalakítás, és nincs 16,5”-os felni se.
Mivel az új fejlesztésű Pirellikről még nincs versenytapasztalata a csapatnak, pontos terv sincs arra, hogy a viadalon mikor cserélnek gumit. Ami biztos, hogy egy tank kimotorozását tervezik pilótánként, ami megközelítőleg 22 kört jelent.
„A beállításokban látok még gyorsulási lehetőséget, a megbeszéléseken ezt felvetettem de nem minden kérdésben értettünk egyet. Ezt természetesen elfogadom, hisz mindhárman jól kell, hogy tudjunk teljesíteni. Célunk a verseny teljesítése, mielőbb meglátni azt a bizonyos kockás zászlót.” – mondta a magyar bajnok a megmérettetés előtt.
Szombaton 15 órakor sorakoznak fel a célegyenesbe a hosszú távú világbajnokság résztvevői, és hetvenötödször veszi kezdetét a legendás Bol d’Or 24 órás verseny.