Jövő évi Honda-újdonságok
A Honda javában készül a következő szezonra. 2010-ben számos modell újul meg. A custom modellcsalád a vadonatúj Black Spirittel bővül,...

A Honda megújult custom modellcsaládja a vadonatúj Black Spirittel bővült, valamint a kategória további két tagja, a Shadow Spirit és a Shadow VT750C is megvásárolható lesz kombinált fékrendszerrel és ABS-szel (C-ABS). A szupersport kategória tagjai frissültek stílusukban és javultak teljesítményükben, egyúttal lélegzetelállító új színváltozatokat kaptak. Új színekben pompáznak az izgalmas naked motorok, valamint frissült a robogópaletta is, hogy Európa leggazdaságosabb, leginkább felhasználóbarát és legdivatosabb közlekedési eszközei legyenek. A Deauville 700 a túrakategóriába hoz új színeket, míg a 125-ös Varadero is megújult néhány részletében és színeiben.
CBR1000RR és CBR1000RR C-ABS
A CBR1000RR Fireblade továbbra is tartja vezető helyét a sportmotorok között azzal, hogy a sportos teljesítmény és a motorozhatóság között ideális egyensúlyt teremt mind versenypályán, mind közúton. 2010-re nem történtek nagy változtatások, a mérnökök inkább csak finomították az alig két éves modellen, egyben hangsúlyozták versenykész jellegét.
Főbb változtatások 2010-re:
- Élesebb formát kapott a hátsó rész, valamint vadonatúj hátsó lámpát színtelen burával
- Élesebb a kipufogódob megjelenése az alumínium borításnak köszönhetően
- Új grafikák és színek
- • Módosították a főtengely lendtömegét
Shadow 750 Black Spirit
A 2007-ben bemutatott Shadow Spirit most egy új, még dominánsabb megjelenésű testvért
kapott. A Black Spirit tovább viszi az autentikus bobber stílust és a letisztult, minimalista formavilágot. Feltűnő karaterét első része adja, amely egyszerre utal határozott teljesítményre és könnyed vezethetőségre.
Fő jellegzetességek:
- Egyetlen, grafitfekete színváltozatban készül, amely kihangsúlyozza a szép részleteket, mint a bobbtail hátsó sárvédőt, a tankot, az ülést vagy éppen a drag-stílusú kormányt.
- Fekete a hátsó lámpa, a fényszóróház, a légszűrőház fedél és a hátsó rugóstagok
- Feketére fényezett V2-es, 750 cm3-es, folyadékhűtéses blokk, tradicionális léghűtéses megjelenéssel
- Döntött első villa
- Tankba épített műszeregység
- A 750 cm3-es Custom kategória legkisebb ülésmagassága
- Karbantartást nem igénylő kardánhajtás