by - Szelesut - 2020. nov 25.

A nagy testvér (be)figyel - jön a Honda CMX1100 Rebel

Éppoly karakteres, mint a kistesó de nagyobb csúcsteljesítmény és gazdagabb felszereltség jellemzi az új CMX-et. Az 1100-as lázadó vérbeli bobber, amely a klasszikus megjelenést a legmodernebb technológiákkal ötvözi és az ígéretek szerint egyaránt készen áll a pihentető cirkálásra és a tempós kanyarvadászatra.

A 2017-ben bemutatott, A2 jogosítvánnyal is vezethető, 500 cm3-es kéthengeres CMX500 Rebel egyedülállóan és sikerrel ötvözte a klasszikus custom motorkerékpárok és az újkori gépek stílusát. Több volt, mint egyszerű közlekedési eszköz: sokkal inkább egy életérzés, az önkifejezés ámulatba ejtő, különleges formája; nem hiába lett Európa-szerte 2019-ben a Rebel, az eladási adatok alapján a harmadik helyezett a custom motorok rangsorában.

A 2021-es CMX1100 Rebel az Africa Twinből kapta karakteres, bivalyerős sorkettes blokkját. Az 1084 köbcentis motor 98 Nm nyomatékkal és 64 kW teljesítménnyel bír. A kisebb testvérről átülők értékelni fogják a CMX1100 Rebel kezelhető méreteit, hiszen az ülésmagassága 700 mm, a menetkész tömege 223 kg, a DCT-vel felszerelt változat pedig 233 kiló.

A klasszikus megjelenés mellett a legmodernebb technológiák várják a leendő tulajdonosokat: négy kapcsolható menetüzemmód, háromfokozatú állítható nyomatékszabályozó (HSTC), egykerekezés-gátló, tempomat, dupla kuplungos automataváltó. Elöl 43 mm-es csúszószár-átmérőjű teleszkóp, hátulra külső tartályos rugóstagokat szereltek, amelyek előfeszítése állítható. A megfelelő fékhatásról négydugattyús féknyergek, 330 mm és 256 mm-es tárcsák gondoskodnak. Az alapváltozat 3.649.000 Ft, míg a DCT-s modellért 3.989.000 Ft-ot kérnek.

Ezek az írások is érdekelhetnek: