2010-es KX-újítások
Egy sor teljesítménynövelú frissítést végeztek a Kawasaki mérnökei KX-sorozat modelljein. A cég közleménye szerint a gyári versenyzőktől...

A KX 450-es blokkjának specifikációja nagyban megegyezik Ryan Villopoto KX450F versenymotorjának blokkjával. Szintén a versenyzés világából érkezett az új bridge box dugattyú, ami először jelenik meg széria motoron. Az új dugattyú tovább növeli a motor teljesítményét és tartósabb elődjénél. A finomhangolásoknak köszönhetően jobban adagolható a kuplung is.
A vázfrissítésekkel arra összpontosítottak, hogy a KX450F-fel még könnyebb legyen gyorsan menni. A váz és a felfüggesztés alkatrészein végzett változtatások a Kawasaki szerint könnyebb kezelhetőséget eredményeznek. Javítottak a felfüggesztésen is, ami fokozza a komfortot és nagyobb tompítást eredményez a pályára visszaérkezéskor.
Jövőre az új KX250F-nél is megtalálható lesz a korábban csak verseny motorokon használt bridge box dugattyú. Az átdolgozott vázzal, lengőkarral, valamint a Showa teleszkópokkal optimalizálták a motor egyensúlyát, ami kanyar bemenetkor nagyobb stabilitást eredményez.