by SzelesÚt 2010. dec 21.

Uralható és kényelmes - Honda CBR 600F

1987-es bemutatása óta a Honda CBR600F korunk egyik legendája lett – hírnevét friss teljesítményével és kezes viselkedésével vívta ki. Az...

1987-es bemutatása óta a Honda CBR600F korunk egyik legendája lett – hírnevét friss teljesítményével és kezes viselkedésével vívta ki. Az "uralható gép" koncepciója a CBR600F teljes evolúciója során mindvégig a legfontosabb vezérelv maradt, akárcsak az, hogy ebben a gépben mind a tapasztalt, mind a kezdő motorosok igazi élvezetet találjanak, és elégedettséggel töltse el őket, hogy a motor mindig pontosan azt teszi, amit várnak tőle. 2011-ben újra itt a CBR 600F.

Versenygép-külső, kezelhető belső: a tökéletes uralhatóság és a legújabb vívmányok ötvözését kapták feladatul az új CBR600F fejlesztőmérnökei.

A gép kiindulási pontja egy kompakt, teljes egészében alumíniumból öntött, 599 cm3-es blokk és egy alumínium váz lett. Az eredmény kis menetkész tömeg és remek irányíthatóság lett. 1437 mm-es tengelytávja az egyik legrövidebb a kategóriában, ugyanakkor a kompakt blokk miatt meglehetősen hosszú a lengővillája, ami szintén remek úttartást eredményez. Szériában ABS-sel szerelt kombinált fékrendszere pedig garantálja a megállást a mehezebb helyzetekben is. Az ergonómikus formaterv az utasnak is kényelmére válik: a hátsó ülés sokkal komfortosabb a szupersport gépekénél.

{NeoGallery gallery="CBR6"}

Az új CBR 600F 2011-ben vörös-fehér, kék-fehér, és fekete-szürke színekben indul hódító útjára.

Ezek az írások is érdekelhetnek: