Moto GP Magyarországon?
A Hungaroring egy hete végül mégis megkapta a Nemzetközi Motorsport-szövetségtől a motoros licencet is, így már ebben a sportágban is lehet...

A Hungaroringet működtető cég a pályát két-három éven belül nyereségessé tenné, a vezetők szándékai szerint állami támogatásra csak a Formula–1 évi több mint húszmillió dolláros (mai árfolyamon négy és félmilliárd forintos) jogdíjának kifizetéséhez lesz szükség.
A nyereséges működéshez Szalay Balázs szerint az kell, hogy évente legalább kétszáz napon legyenek rendezvények Mogyoródon. Ezért a Hungaroring saját kézbe veszi a pálya értékesítését, jövőre üzembe helyezi az offroad-pályát, felújítja a gokartpályát, fejleszti a Magyarországon egyedülálló vezetéstechnikai centrumot és megpróbál minél több céges rendezvényt a területre vonzani.
„Márciusra bérbe tudtuk adni egy abroncsgyárnak a pályát nyolc napra, és ha lenne még tíz ehhez hasonló esemény egy évben, biztosan el tudnánk érni a célunkat" – mondta a tereprali-versenyzőként ismertté vált Szalay Balázs.
A Formula–1-es futam előtti időszakban nem lehet bérbe adni a pályát, ekkor kell felkészíteni az év legnagyobb rendezvényére. „Arra fogunk törekedni, hogy az éves felújítások és karbantartások miatt ne kelljen túl hosszú időre nélkülözni a Hungaroringet, ha a munkálatok tavasszal és ősszel megtörténnek, a futam előtt közvetlenül kevesebb időt kell a felkészülésre fordítani" – mondta.
Jövőre négy motorverseny szerepel a naptárban, a nemzetközi szövetség oldalkocsis világbajnoki futama, az elektromos motorok iPower nevű versenye és az Alpok-Adria gyorsasági verseny két futama.