by SzelesÚt 2010. okt 11.

Itt az új Ninja

A kölni INTERMOT kiállításon a Kawasaki bemutatta 2011-es újdonságait. Köszönhetően az új blokknak, új váznak, és új felfüggesztésnek, a...

A kölni INTERMOT kiállításon a Kawasaki bemutatta 2011-es újdonságait. Köszönhetően az új blokknak, új váznak, és új felfüggesztésnek, a Kawasaki legújabb ezres zászlóshajója a Ninja ZX-10R 2004-es megjelenése óta az első teljes átalakuláson esett át. Új blokk, új váz, 10 kg-ossúlycsökkentés, no és jelentős technikai újdonságok jellemzik a 2011-es Ninja ZX-10R-t. A technikai újítások, mint például a Kawasaki új verseny kipörgésgátló rendszere (S-KTRC) és a szupersport kategóriájú ABS (KIBS), azért vannak, hogy segítsék a motorost felfedezni a határokat. A teljesen új blokk 3 különböző teljesítményű és karakterisztikájú üzemmódban hajtható, amely lehetővé teszi, hogy a Ninján több időt töltsünk teljes gázon. A könnyen beállítható Big Piston első villa (BPF) könnyebb kezelhetőséget és megnövelt csillapítási teljesítményt biztosít erős fékezésnél. Az új vízszintes monoshock hátsó lengéscsillapító egység a lengőkar felett lett elhelyezve. Az új rendszer számos előnnyel bír közúti és versenypálya használat során egyaránt. Maximális teljesítmény: 200,1 LE (147,1kW) / 13.000 fordulatonRam Air-rel 209,9 LE (154,4kW ) / 13.000 fordulatonMaximális nyomaték: 114.3 Nm / 11.500 fordulaton
Ezek az írások is érdekelhetnek: