by - Szelesut - 2021. márc 31.

Frissített BMW-robogók

A BMW két prémium kategóriás modellel, a 2017-ben debütált C 400 X-szel, illetve a 2018-ban bemutatott C 400 GT-vel vetette meg a lábát a közepes méretű robogók szegmensében. A gyár most néhány ponton optimalizálta a műszaki tartalmat, emellett új színeket és stílusvariációkat vett fel a kínálatba.

A két robogó mozgatásáról továbbra is az optimalizált hatékonyságú egyhengeres, 34 lóerős, de már Euro5-ös blokk gondoskodik. Az erőátvitel feladatát egy fokozatmentes automata sebességváltóra, valamint egy nagy torziós szilárdságú hajtómű-lengőkarra bízták, mely utóbbit innovatív csapágyazással láttak el a vibrációk minimálisra csökkentése és ezzel a kényelem maximálisra növelése céljából.

A tisztább üzem érdekében a motort úgynevezett „elektromos gázkarral” (E-gas), elektronikus vezérlésű fojtószeleppel, valamint új motorvezérlő elektronikával látták el. A fékezésről új nyergek és finomabb ABS-szel ellátott átdolgozott fékrendszer gondoskodik.

Ezek az írások is érdekelhetnek: