by SzelesÚt 2009. máj 27.

ER-6n Dizájnverseny Díjátadó - egy népszerű ötlet

Egy 23 éves badacsonytomaji tűzoltó nyerte a Kawasaki ER-6n dizájnversenyt. Az újszerű marketing kampányt a Kawasaki a fiatalokat megcélzó új...

Egy 23 éves badacsonytomaji tűzoltó nyerte a Kawasaki ER-6n dizájnversenyt. Az újszerű marketing kampányt a Kawasaki a fiatalokat megcélzó új ER-6n-hez találta ki. A központi oldalon található virtuális fényező műhelyben mindenki saját kedve szerint festhetett át egy ER-6n-t és így megalkothatta álmai motorját. A kampányhoz 11 európai ország csatlakozott köztük Magyarország is. A díjátadót a múlt héten tartották Székesfehérváron.

- Már a kezdetektől láttuk, hogy népszerű és sikeres lesz a kampányunk, hiszen már az első naptól kezdődően folyamatosan és nagy számban érkeztek a tervek és szavazatok - mondta Makranczi Zsolt, a Kawasaki magyarországi marketingvezetője. - Ez be is igazolódott, hiszen a verseny a résztvevő országok közül hazánkban lett a legsikeresebb.

 

Több mint 16 ezer dizájnterv készült, ami az Európában összes elkészült összes munka 21%-a. A szavazók is nálunk voltak a legaktívabbak: a 250.410 európai szavazatból Magyarországon 75.642-et adtak le.

A sikeres verseny, számunkra rendkívül pozitív visszacsatolás a Kawasakival és magával az ER-6n modellünkkel kapcsolatban, és bizakodással tölt el a jelenlegi piaci helyzetben. Bízunk benne, hogy ez a modell
ugyanolyan sikeres lesz a magyarországi piacon , mint az elődje volt. - tette hozzá Makranczi Zsolt.

A győztes tervet a franciaországi OCD műhely dizájnerei váltották valóra. A győztes Varga Norbert eleinte nehezen találta a szavakat, amikor a nyereményével kapcsolatban kérdezték, de az interjúk végén már boldogan pattant új Kawája nyergébe egy próbakörre.

Három terv készítőjét a Belga együttes jutalmazta dedikált cd-vel. A szavazók között három ajándék Kawasaki-dzsekit sorsoltak ki.

Ezek az írások is érdekelhetnek: