by - Szelesut - 2020. nov 28.

Eljött az új személyes mobilitás kora

Soha nem kerültek ennyire előtérbe a városi közlekedésre alkalmas robogók. A Covid-járvány lőkést adott az új személyes mobilitás irányába mutató tendenciának, és sokan olyan alternatív közlekedési megoldásokat keresnek, amelyekkel elkerülhetik a zsúfolt helyeket biztonságuk érdekében. A Honda agilis apróságai mellett a Yamaha négy modellel is bejelentkezett az egyéni nagyvárosi közlekedés alternatívái közé.

NMAX 125/155

Az NMAX 125 a Yamaha legkelendőbb modellje az Urban Mobility osztályban, mára több mint 72 000 eladott termékkel büszkélkedhet, és az NMAX 155-tel együtt a Yamaha egységértékesítéseinek csaknem kétharmadát teszi ki ebben az egyre fontosabb szegmensben. A robogókat jövőre ismét 125 és 155 cm³-es változatban gyártják majd, emellett vadonatúj karosszériát, új vázat, EU5-ös Blue Core blokkot és prémium kivitelt kapnak.

D'elight

Az új, modern uniszex dizájnnal, gazdaságos és csendesen járó, 125 cm³-es blokk által meghajtott vadonatúj D'elight a mozgalmas városi életmódot folytató motorosok számára készült.

Tricity 300

A Tricity 300 háromkerekű futóműve fokozott biztonság- és stabilitásérzetet, valamint magabiztosságot biztosít a különböző felületeken és időjárási körülmények között. Az 1590 mm-es tengelytávval, 470 mm-es nyomtávval és 50:50 arányú súlyeloszlással – és a teljes 72°-os kormányelfordulási szöggel – a Tricity 300 könnyen kezelhető és egyszerű parkolni vele.

Tricity 125/155

A kis hátomkerekűeknél nincs változás: ugyanazzal az EU4-es specifikációval lépnek át 2021-be. Az EU4 helyi eltérési szabályoktól függően a jelenlegi modell 2021 végéig értékesíthető. A tervek szerint az EU5-ös verziók 2021 elején érkeznek a piacra.

Jobb bőrben - Honda PCX 125 2021>>>

Ezek az írások is érdekelhetnek:
Jön az új Transalp

Jön az új Transalp

by - Szelesut -nov 28